To much headbanging...

Aaa igår blev det utgång för mig. Haha. Mina närmsta hängde med till BV iallafall och drack vin och snacka skit sen drog jag till Dahl/Helsing och drinkade med Plumme och några till, sen Bakom där jag hittade två gamla vänner och sen Zoo Bar och sen Cardan där jag nog dansade sönder dansgolvet och tvingade DJ-killen att spela min och Elenas sång (rapapapapapapa). Sen blev en tjej kär i min hårfärg på toaletten och någon hade snott med sig toalettringen hem dessutom... (?) Hmm.. Aa och sen headbangade jag tills huvudet snurrade, sen kebab (såklart) och sen hem i sängen.... Snacka om en otippad och rolig kväll :) Tack alla!

THIS IS ME YESTERDAY;

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0