Jävla IPHONE

Haha pratade precis med E, vi bestämde innan att vi skulle träna men jag fick förhinder då A inte kom hem med bilen på ett tag. Direkt ringde jag E men kom inte fram och så skickde jag sms som hon inte ens hade fått förrens efter hon tränat, stackare! Haha, där stod hon och väntade på mig som aldrig kom, nice friend liksom! Haha. Nej men vi måste ju träna 4 ggr i veckan så jag gick ut och gick i regnet i 30 minuter i världens fulaste outfit och nu har jag tränat mage och rumpa samt gjort ett mini yoga pass som jag hittade på youtube, det är fan jobbigt med yoga, mega svettigt, ska nog hoppa in i duschen tänkte jag!


Haha sexig i A:s kläder (notera XL) och osminkad, ibland är man så het!

Nej duschen kallar innan jag förpestar huset!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0