IKEA + Våg

Aaa så nu har jag varit iväg på IKEA. Köpte typ nödvändiga saker som bakskålar, pajskålar, blandeskålar, handdukar, tvättkorg, ljus osv... Älskar och gå och småplocka där. Fick en massa för endast 300kr. I love when it's billigt. :) Sen drog jag till Saturn och köpte första bästa vågen, det är som jag befarar, jag har gått upp i kilo.... Jag visste dock det då muskler väger mer än fett men som E och jag snackade om så vill man ju att vågen ska visa samma resultat som man ser på kroppen. Aja, hoppas kilona börjar rasa snarast. Man är ju ändån rätt beroende av vad vågen visar tyvärr. 

Jahapp, nu ska jag och min man dricka lite kaffe och slappa framför teven. Jag har precis skrubbat vår spis som såg ut som "komochhjälpmigattdö". Vid sextiden drar vi härifrån, måste ringa E och höra om jag kan komma över på en kaffe innan matchen och samtidigt hämta upp henne!! Imorgon är det träning igen, jag längtar redan... Det är nog något jag aldrig trodde jag skulle säga "jag längtar tills att träna". Men när man är inne i det så är det faktiskt skoj! :)

Ha det så bra mina vänner.
XOXO

Kommentarer
Postat av: MathildaK

Halloj sötnos, du är duktig du! Det är då träningen är som bäst...när man är sugen på den HALLELUJA;) själv får jag först nu börja försiktigt då jag bara varit sjuk, tränat, blivitsjuk igen osv hela vintern, men nu vill jag inte bara såsa längre, hahaha... gud åk till london vet ja, sjukt mysigt!!!! När kommer du hem nästa gång?? Puss Puss Puss darling

2009-02-05 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0