Grattis Broschaaan!

Idag blir min lillaskitlillebror hela 18 år. Det är helt sjukt att han är så stor nu. Känns som om det var igår jag retades med honom och kunde brotta ner honom, nu hade jag verkligen inte kunnat det då han är typ 1.90 och stor och stark, det är illa.



























Och vi var ännu sötare när vi var små :)

Sååå, om exakt en vecka fyller jag år och min önskan är att mina darlings kommer och hälsar på! :) Jag tror iallafall att några kommer!! :) Andy och Mackan sitter och spelar nåt spel på Xbox så jag tänkte gå upp o kolla nån film, eller kanske lite "Dirty, sexy money" som förövrigt är asbra!

Ha en bra dag, speciellt du broschaaan!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dirty Sexy money har lagts ner... Bhuhh... :o(

2009-02-17 @ 20:44:33
Postat av: sofie

svar: aaa va??? men där är väl ett hyffsat slut??

2009-02-17 @ 21:07:17
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Slutet är riktigt dåligt, serien bara sluta rakt av.

2009-02-18 @ 15:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0