FÖR DET ÄR INGEN VANLIG DAG


... FÖR DET ÄR SOPPANS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRA!
Detta har jag fått hittills. En ASFIN kamera av min snälla söta pojkvän och en parfym av mina svärisar! Rosa i love! Den kameran ska bara veta så mycket roligt den ska få vara med på. Den har 10.1 pixlar så man hoppas även på bra bilder! Iiiih jag är så glad. Tänk att klockan 11:34 för 22 år sedan föddes lilla jag. Tiden går snabbt!

Ska iväg och träna med min partner in crime vid halv tre och hon lovade att ta med lite cheesecake till mig så jag får tillochmed tårta på min dag! A var "tvungen" att kolla fotboll ikväll men det är lugnt, mina vänner kommer i helgen och det kommer bli det riktiga firandet må ni tro!

Hoppas ni har en bra dag, det ska iallafall jag ha! ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Grattis på födelsedagen!

Hoppas att du får en fin dag :)

2009-02-24 @ 12:59:27
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis, hoppas du får en bra dag! :D Jag har likadan kamera, supernöjd med den :)

2009-02-24 @ 13:06:07
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: jag

Grattis Grattis

2009-02-24 @ 13:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0