Faan vad dyrt det är att köra!!

Men jag kööör ändån!

Träning klockan 11 idag med Carro. Brukar kosta en hundring för en gång om man går med medlem, annars 150... Jag tycker det är sjukt dyrt men jag vill ju träna när jag är hemma också. Nu har de höjt priserna med en 50lapp och 150spänn för att träna i en timme är faktiskt sjukt dyrt, jag måste bara klaga lite... Menar, det kostar högst 400 i månaden och om jag inte hade gått med medlem så hade jag fått betala 400kr för två gånger då man betalar det i månaden om man är medlem. Varför har inte fler gym typ klippkort eller så man kan köpa kort för en månad eller liknande?! Störigt! Får nog gå ut och gå i naturen nästa gång. Kan ju lägga dem pengarna på annat skoj!

Är hemma hos Carro nu, vi har käkat en mega god kycklingsallad efter träningen och hon håller på att tvätta en massa. Teddy slickade precis ihjäl mitt huvud (teddy=carros hund). Ska nog vandra ner på stan en sväng sen. Det blir möjligtvis en vinkväll på Torsdag för alla intresserade, lättare och skriva här! :) Hör av er till mig om ni är sugna, Carro är ju av med sin mob!!!

Hade mega skoj i Lördags hemma hos Emma. Tur att jag hade 12cm klackar och att det började snöa, snacka om att halka ihjäl sig, haha, blev tidig hemgång.





I love it!
E jag saknar dig. <3
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0