DET BÖRJAR BLI DAGS

Hej alla söta.

Haft en myssöndag. Varit och druckit massor med kaffe med sötnosarna Elena och Pillan och sen åkte jag och handlade på ett ÖVERFULLT Jumbo. Sen har jag lagat ris och kyckling-gryta till mig och A och här sitter vi nu, mätta och belåtna. Imorgon är det träning som gäller! Iallafall så har det blivit dags att fixa mitt hår. Jag har inte gjort något alls med det på jätte länge så jag tänkte boka tid för färg och klippning snart. Vill ha håret ett snäpp ljusare... Gillar dessa hårfärger, speciellt Jessica Albas, vad tycker ni?



Nu ska jag kolla lite Lipstick... ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ser till att din man får ett erbjudande i ett spanskt lag. Inte i något tyskt, engelskt eller holländskt lag. Spanien eller Italien is the shit... :) PUSS PÅ DIG

2009-02-01 @ 20:34:29
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0