Snart är det sluuut på veckan...

... och då är det daaags för fredagsmyyyyys!

Dagarna bara flyger förbi. Det går så fort så fort. Idag hade jag personlig träning och utvärdering på gymmet. Vi kom fram till att jag ska droppa 3 - 4 kilo till och bli fit for fight som man säger. Det gillar vi. Mycket styrka och kondis minst 4 ggr i veckan och inget godis i veckorna. Det ska man väl klara av. Sen ska jag bara leva på drinkar i Thailand vettni! ;) Vart på IKEA idag också och köpte en ny gryta, skärbrädor, underlägg, julklappspapper och 2 fina gråa handdukar. Älskar och gå där inne och plocka, känns som om man är hemma. Idag är en sån dag då jag har lite extra mycket hemlängtan. 

Förresten? Ni som känner mig, tycker ni att jag är otacksam?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Elena

Men varför frågar du det. hahaha va knäpp du är. klart du inte är!

2009-12-03 @ 18:57:46
Postat av: Sis

Ja precis varför frågar du det!?!?

Du verkar inte ens veta vad ordet otacksam betyder unga fröken :-)

LOVE YOU

2009-12-04 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0