SlappeSöndag

Sitter framför brasan och kollar Andys match, de förlorade ledningen precis så det står 1 - 1 as we speak. De måste vinna, kom igen nu för faaaan. (annars blir jag stuck med en sur boyfriend här hemma ikväll)

Var ute och gick i nästan en timme innan, det är så skönt väder, nollgradigt, frostigt, solsken och såhär skönt kallt så man blir uppfriskad efter en lång promenad. DET gillar jag, jag gillar det förmodligen lite extra för att jag vet att jag snart ska vara i 35graders värme om 11 dagar så jag slipper kylan men ändån! :)

ÅH UPDATE, Groningen leder nu med 1 - 2 tack, kanske ska fortsätta att skiva i bloggen, verkar gå bra för laget då? ;)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0