Oops...

Oj, råkade förstöra min Iphone... Min är ju en av de första som producerades, A lyckades få tag i 2 st från den första utgåvan någonsin när vi bodde i England och de var olagligt upplåsta, så vi kan inte uppdatera dom... Så råkade jag trycka på "uppdatera iphone" precis så hela telefonen låste sig.... BRA SOFIE. Blir så trött på mig själv. Ska sno Andreas sålänge... Sen får jag väl önska mig en ny mobil kanske... Fyller ju år om 2 månader.. Hihi.


Mina tröjor jag köpte idag, black is the best. Älskar kragen på den ena, den är avtagbar så man kan pimpa andra svarta tröjor med den också, bra va? Den andra är mest en "öppen" kofta som faller snyggt vid sidorna och döljer lite lovehandles ;)


Nej om man skulle laga lite mat, har suttit och lekt i photoshop förlänge, vill ni se mig i rött hår så har jag bildbevis? ;) Haha.
XOXO
Uppdatering: Andreas datageni till bror fixade tillbaka min iPhone, I am happy!

Kommentarer
Postat av: Elena

Be Koen låsa upp den åt dig. Han kan ju sånt!

2009-12-16 @ 19:22:47
Postat av: sofie

får se om det ens går på våra gamla telefoner, dom är ju upplåsta så man kan ha alla sim-kort i men nu har en slags spärr spärrat dom helt.... andys bror skulle kolla på det, han är ju också datasnille ;)

2009-12-16 @ 20:14:18
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0