And the weather outside is snow!



Hola chickas!
Sitter och väntar på att mina ägg ska koka klart. Snön ligger kvar på gatorna och det är vitt vitt vitt precis överallt. Om 5 dagar så drar vi till Thailando, kan ni fatta? Nu känns det inte så långt bort. Andreas föräldrar kommer ikväll, sen är det match imorgon (om de nu kan spela pga snön). Sen sista matchen på Onsdag och sen efter den matchen så får vi köra hem på natten till Sverige.

Vi har knappt ngn mat här hemma, måste försöka komma iväg och handla, antingen om jag vågar dra till Euroborg så jag kan träna också eller om jag tar en promenad. Får se vad A tycker om vägarna när han kommer hem, igår skottade han nästan hela vår gata, duktig pojke. :)

Förresten, gillar ni min nya header?
Hela min blogg är väl lite cp för tillfället.
Orkar dock inte pilla.

Saknar mina flickor.

MISS MISS MISS YOU ALL!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0