Män som hatar kvinnor

Jepp jag är lite sen med att se den filmen men jag och A satt uppe till sent i natt för att kolla klart den. Hur bra som helst. Tjejen i filmen är otroligt cool, alla snuskäckelkillar borde få exakt samma behandling som hennes snuskiga förmyndare får, så jävla rätt. Svenska filmer gör allting så mkt mer verkligt och trovärdligt tycker jag. Tänk ändån att det verkligen finns så många sjuka människor i vår värld! 

Iallafall så ska jag dra och träna om någon timme sen vid sju ska jag befinna mig hos Fieke på födelsedagsmiddag! Ska bli mysigt! 

Förresten, måste bara tipsa om hur snygg Carolina Gynning är på sin header på sin blogg (www.gynning.net).

Nej nu får jag väl hitta på ngt vettigt.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0