Leker housewife i 34graders värme!

PUH vad hot det är! Det går verkligen inte att andas ute. Spenderat tid i tvättstugan för där är det svalt men där kan jag ju inte sitta och häcka! Varit på IKEA och köpt lite fint, ljus och växter! Skönt och piffa upp! Bara för att jag ska piffa upp så måste man ju städa och göra fint, vad ska man annars göra när kräftorna tinar och det är för varmt för att vistas ute? Haha. Så jag springer runt här i ett linne och städar och lyssnar på bra musik. Ni kanske undrar varför jag inte drar till stranden? Men ska jag vara ärlig så ORKAR jag inte ligga och steka, hade någon haft en fet pool så ok! Hoppas ni har en bra dag!




Haha sexy housewife eller inte!!! Haha svettig och jävlig!
XOXO

Kommentarer
Postat av: fanny

heja lilla soppis, du är en sexig housewife!

2009-08-20 @ 18:57:47
Postat av: sofie

fanny: haha sexig vet jag inte, men effektiv (när jag vill) ;) allt bra med dig? jag kommer hem snart, då hänger jag hos dig, bara så du vet!

2009-08-20 @ 19:05:16
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag gillar att du vill hänga hos mig:) hihi. när kommer du housie? ska bli mys att se dig .. natti natti lilla du, o jag är inte alls avundsjuk att du ska åka till thailand, inte alls, bara så du vet. därmed punkt.

2009-08-20 @ 21:08:06
Postat av: FANNY

mitt namn kom ju inte med .. hihi hoho

2009-08-20 @ 21:08:50
Postat av: sofie

jag kommer hem natten till den 1 september! så jag kommer och gör lite inpackningar och kanske rent av slingor? ;) så måste vi boka in VINKVÄLL!! ps. bra att du inte är avis på thailandresan, jag TROR dig, punkt!!!

2009-08-20 @ 21:17:26
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: fanny

lilla busefis, hur länge stannar du? självklart ska du komma på inpackning o mysig fika, o sen en kväll med mys:) hihi .. men slingor tycker jag du ska skippa, ditt hår är så naturligt nu, hihi, vilken -icke- försäljare jag är. vi hörs i dagarna lilla soppis. natti gotti, puss

2009-08-20 @ 22:25:03
Postat av: sofie

stannar en vecka tror jag :) okej jag skippar slingor då! :) hörs snart fining! puss

2009-08-21 @ 12:02:21
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi det gör vi, ska bli mys att ses! fortsätt uppdatera bra, tänk på mig .. hihi .. puss puss !

2009-08-21 @ 14:31:16
Postat av: FANNY

varför vill mitt namn inte komma med ? :/

2009-08-21 @ 14:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0