It's hot hot hot

29 grader och vindstilla, puh! Orkade inte riktigt stranden en dag till så jag och E bestämde oss för lunch i skuggan och lite strosande i stan. Jag tyckte inte att det var så jätte roligt och gå i affärer idag då det pep i varje butik jag gick in eller ut ur, haha! Fick ett jätte fint läppglans av E samt tandblekning, nu ska mina tänder bli vita fanimig. A står och dödar spindlar på altanen och jag käkar vindruvor, en ganska soft dag faktiskt. Åh jag köpte en ny ögonmask idag, min har försvunnit, spårlöst!!! Köpte dock en jätte fin med diamanter på och en eyecooler ;) 



XOXO

Kommentarer
Postat av: Elena

Haha vilken rolig bild. din busa

2009-08-06 @ 15:20:36
Postat av: rose

har du spegelvänt fotot????

2009-08-06 @ 22:24:10
Postat av: sofie

rose: ja det blir så när man tar kort från den stora datan :)

2009-08-07 @ 11:29:01
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0