Idag börjar mitt nya liv

Hur många gånger har man inte sagt det? Haha.

Nej men från och med idag ska jag äta nyttigt och träna mkt kondition. Kom precis hem från gymmet, det var tufft idag då man inte tränat på hur länge som helst. Kommer väl in i det snart. Blev iallafall en timmes kondition och lite magpump. Nu sitter jag här nyduschad med en ananas/frysta hallon/apelsinjuice smoothie och njuter. Har ju äntligen köpt en mixer och har intalat mig själv att smoothies ska bli min nya grej. :) A ligger och sover så jag bloggar och ska nog spela lite The Sims 3 och vara den datanörd jag egentligen är. Hoppas också på att vi drar till Amsterdam imorgon. Projekt "Övertala A" börjar så fort han slår upp sina blå ögon :)



Jag just nu. Ser ut som en dränkt katt men skit i det, min smoothie är god :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag e lite beroende av the sims 2 i perioder. E the sims 3 bra? Har funderat lääänge på o köpa :)

2009-08-17 @ 21:48:15
URL: http://mollibolli.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så festligt det ser ut med ett vinglas =)



Ser ut som en strawberry Daquiri!

2009-08-18 @ 00:04:16
Postat av: Sis

Ååååh Koppi smooothie.....

Jag drack också en idag, muuumsigt!

2009-08-18 @ 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0