I gotta feeling...

Pratade precis med Elena. Vi ska ses hemma hos henne vid fem halv sex och då ska hon ha tagit fram allt smink hon äger (behöver jag säga att hon har mkt då hon är make up artist?) och så ska hon sminka mig från grunden och göra mig finfin! Sen ska Ida (frisören) fixa frisyrerna på oss, vi kommer att bli så fina. Laddar min kamera nu också. Vinet är på kylning (hemma hos Elena) och jag längtar. För att få timmarna att gå ska jag dra till gymmet och pumpa lite! Yeah! ;)

Imorgon drar jag och Andy till Amsterdam och har en mysig övernattning på hotell sen far han till Stockholm och jag drar till Manchester, here i come!

Nej nu ska jag träna!
TONIGHT IS GONNA BE A GOOD NIGHT!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0