Hola!!

Regnet har precis börjat droppa från skyn, kom hem i tid, jag och E klarade oss precis :) Hittade en present till Fieke och så köpte jag YSL mascaran som alla tjatar om att den är så himla bra, så jag ska ge den ett försök :) 

Håller på och tvätta och greja här hemma och min meckar-man har fixat så att vår svenk-tv funkar hur bra som helst igen FAST det blåser och regnar, han kan när han vill :)

Jahapp, har väl inte så mkt mer att säga direkt. Joo E blev jätte fin i sitt hår idag, MEN tråkig som hon är så har hon inte längre en blogg så hon kan visa omvärlden! H&M hade fått in fina grejer också BTW.

                                 

XOXO





Kommentarer
Postat av: E

haha knäppgök:)

2009-08-21 @ 19:06:59
Postat av: Anonym

Hej



den mascaran är verkligen sjukt bra!



Men jobbar du där du bor nu eller hurh ar du råd att shoppa så mycket? Men du kanske har en man som försörjer dig! :-)



Kram

2009-08-27 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0