Han hade inte glömt... ♥

Det började med att jag och Ida drog ner på stranden vid 12 tiden idag. Och när vi kom ner så ringde Petter och frågade om exakt vart vi låg för andra gången.. Tänkte inte så mycket mer på det, sen efter typ 10 minuter så ser jag min söta man komma gående med en stor bukett med rosor och grejer, han hade inte glömt vår dag! :) Jag blev jätte glad, ni som känner honom vet att sånthära händer inte ofta, haha, men jag älskar honom lika mycket för det. ♥

Nu ligger han och sover i soffan och jag längtar bara till vår romantiska kräftskiva som vi ska ha ikväll :) Mumma!





5 rosor för 5 år. ♥



XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

MYYS! Själv sitter jag i köket, utsläng från vardagsrummet eftersom jonas "har ett viktigt race" i sitt nya bil-tvspel. Så det låter som om vi har en formel 1 bana i lägenheten.. så jag passar på o va huslig o lagar lite lax m spenatsås. Mumma som poppe säger. :) SAKNAR DIG! Ses snart I hope!

2009-08-05 @ 19:31:47
Postat av: sofie

Svar Carro: Awe gumman, du är så huslig ;) Haha jo det med tvspel är sånt man får ta när man bor ihop med sin pv. Illa, I know! Saknar dig mega möööö. ♥

2009-08-05 @ 19:54:59
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0