Gymmet


Galna jag har städat hela övervåningen idag, kliniskt rent måste jag säga! Har högst upp kvar och lilla toaletten men det tar jag imorgon! Varit iväg och tränat med tjejerna. Var kvavt inne på gymmet idag men det gick väl hyffsat ändån. Nu när jag är hemma får jag inte tappa det. Ska ut och gå med Issa en massa, bara så hon vet! Sitter och bleker tänderna med sånna stripes och funderar på vad jag ska käka... A har redan käkat så jag får laga ihop ngt själv.

Jaha, regn ute, altså tändaljus-mys ikväll :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fanny

hej lillan! stripes är skit bra, har du testat det innan? helt sjukt vilket hollywoodleende du får.. snyggo sopppis! vi ses snart, puss i puss!

2009-08-26 @ 07:33:27
Postat av: sofie

fanny: nej jag fick stripsen av elena :) längtar tills vi ses snyggo! puss

2009-08-26 @ 14:59:23
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0