Godkväll

Hej mina fina.

Hoppas ni har haft en bra dag. Jag har haft en mkt mysig dag faktiskt. Var och lunchade, shoppade och fikade med E och F. Jag hittade en fin hösttröja och köpte även mitt älskade läppstift från YSL, ungefär såhär ser det ut, fast det är nr26 på min tror jag bestämt;

ysl_ls_132_1.jpg image by Fanilee.

A hittade också lite höstplagg, måste också erkänna att jag känner lite som Elena att jag längtar efter hösten, trots att sommaren gått så fort. Men nu är man bara trött på att det är mega varmt ute, man är liksom klar med sommaren nu känns det som. Nu vill jag ha höst, lite vinter och sen två paradisveckor i Thailand tack! :)

I helgen ska vi hem till Fieke på lite födelsedagsfirande, vet inte vad jag ska köpa ännu! Svårt detdära med att ge bort grejer! Sist jag festade till det här i Groningen så sminkade ju E mig och söta Ida fixade till mitt hår, hittade en bättre bild på mig från den Lördagen:



Nu har jag tänt lite ljus och tvingas kolla fotboll... Tufft liv, haha.
Har även sökt in på en kurs i Grafisk Design, hoppas där finns plats för mig.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0