Förlust igen

Tråkigt tråkigt tråkigt. Blev förlust idag igen i fotbollen. Inga glada miner här inte, när det gäller det iallafall! Jag ska springa upp och packa nu för imorgon drar jag hemmåt, ska köra första sträckan hem, autobahn here i come? Haha. A är också glad över att få komma till Sverige lite och åka iväg med det andra laget ett tag. Är hemma i 10 dagar ungefär, perfekt hemvisit.
Igår var mina vänner fulla och ringde och saknade mig, jag saknade inte dom alls då, NEJ inte alls... ÅH JO det gjorde jag. Men dom kommer få nog av mig i 10 dagar hemma vettni! Bara massa mys, fikor, promenader, skitsnack, middagar och fest :) Kan inte bli bättre inte. 
Nej packa var det ja. Ska bara dricka upp mitt kaffe. :) 
XOXO

Kommentarer
Postat av: ida

tråkigt för oss men kul för dej, ha så skönt hemma:)..så får vi ta å träffas hos mig sen när du e tillbax:) puss

2009-08-30 @ 23:46:17
Postat av: Fiek

Have fun in Sweden! Hope you will have a great time... cu when youre back!



XOXO

2009-08-31 @ 13:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0