De tre musketörerna!



EN FÖR ALLA, ALLA FÖR EN. Haha!

Hade mega skoj igår med mina finingar. Vi började dricka rätt tidigt (halv sex) och var rätt nitade vid halv tio då vi öppnade flaska nr 4... Haha. Men vi kom ut på Rumba och dansade rumpan av Groningen! Så jävla bra musik att jag dog! Elena fixade min make med hennes hög av smink och lill-Ida fixade lite svall i mitt hår, kände mig så fin så :)

Sitter här och dricker burkcola till frukost, behöver jag säga mer? :)
Drar till Amsterdam ikväll med min man, sen England på måndag, yeeeiiii!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

WOW you all looked great!!!! So nice with makeupartist E and hairstylist I. I can see I missed a lot! Next time I'm there!!! Should we go for lunch this week so we can plan girltrip?

XOXO

2009-08-09 @ 16:39:22
Postat av: sofie

Answer Fiek: Hi sweety! Thanks! We missed you!!! I am in Manchester the whole week but u girls can plan, I am open for anything! :) XOXO

2009-08-09 @ 17:34:04
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Fiek

ow jeah thats right! You go to Manchester! Nice... :) Have fun girl! And dont forget the belt if u see it! Enjoy!!! Love, Fiek

2009-08-10 @ 08:28:39
Postat av: Anonym

Hej!



Vad fin du blev! Kan du inte lägga in lite mer närbilder så man ser?????



Kram

2009-08-10 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0