A freak like me

Godmiddag mina finfina läsare!

Hoppas ni har en bra dag. Jag drog och tränade vid tolv med tjejerna sen när jag kom hem drog A iväg och tränade. Måste ta en paus imorgon från träningen, det får inte bli tråkigt! Jag och Ida ska iallafall prova på Yoga tror jag. Elena ville köra bodypump men jag vet att jag kommer hata det, då går jag hellre på step eller arobics. Hoppas det går bra med att gå pass fast man inte kan mkt hollänska! Haha. Jag sitter här och velar om jag ska dra och köpa lite grejer till min fönsterkarm, tycker att den ser för tråkig ut, den behövs piffas upp! :) Lite växter och ljusstakar, vitt och silver it will be. Aa jag drar nog iväg en sväng faktiskt! :)

This is me today:


Har på mig tommy hilfinger jeans och en tröja från topshop.

Ha en underbar dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: .

Body pump är verkligen skit kul, så prova det!!!

2009-08-26 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0