UR SO BEAUTIFUL

Hola my loves!

Hoppas ni har det bra i solskenet. Jag har legat ute i nån timme och stekt, så himla skönt. Ska bli fint väder i fleeera dagar till. Helt underbart. Blir helt sugen på att dricka vin när det är såhär fint väder så det ska jag banne mig göra ikväll. Har nog fått med mig två söta flickor in på det spåret också. :) Ska hem till Elena ikväll med Fieke och kolla matchen, käka Sushi och dricka vin! Kommer bli faaaaab! 



Tror jag ska sätta på en film eller nåt, ska inte vara hos E förrens vid sju tiden! Underbara liv! Underbara väder! Underbara vänner! Mmmm i love it.

XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Barapapapa i´m loving it!!

2009-04-18 @ 15:36:35
URL: http://www.improveme.se/elenas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0