Underbar dag!


Ursäkta min mongo-min på sista bilden.

Har haft en helt underbar dag. Gick upp vid lite över tio och käkade en god frukost, satt på terassen ett tag och njöt. Sen in i duschen och iväg till stan. Där mötte vi upp Andy, Elena och Fredda och satte oss högst upp på ett höghus på en terass och drack cola och solade. Sen lunchade vi på News Coffe och sen shoppade jag och E lite :) Hittade en sommarfräsh tröja på HM, ett läppstift från YSL (tips av E) och present till A som fyller 24 imorgon ;) Käkade en kula sorbet glass i solen med Elena också, helt underbart god.

Nu är vi hemma och har bytat om till myskläder och ska laga tacos om någon timme.
Hoppas ni har det lika bra som jag mina fina! Saknar er.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0