Träning ger färdighet!

Idag åkte min fina familj hem till älskade HBG som jag saknar ännu mer nu när jag snackat med Carro och fått en gullig kommentar av min fina Alex. Hörde om en grillning utan tändvätska och grejer, haha, det är typ vårt gäng i ett nötskal ;) Längtar så tills sommaren. Var på gymmet med E idag, blev crossen i 25 och sen lite styrka sen när vi skulle hitta ett löpband så var alla upptagna. Handlade med lite varor hem sen gick jag ut och gick en promenad i solen i ca 40 minuter istället, mysigt. Nu har jag duschat och kollat på The City, har bara ett avsnitt kvar, ångest! The Hills kommer dock ut imorgon och jag har lite gossip girl och catcha upp med. Nästa vecka har jag bestämt mig för att gå utrensningsdiet ala alex som hon introducerade för mig för nåt år sen. Den gör så att man rensar ut all skit från kroppen samtidigt som man tappar ca 5 kilo om man gör den rätt. Så på Måndag börjar skiten, då jävlar!



XOXO

Kommentarer
Postat av: ylva

åh den där utrensningsdieten lät bra, berätta mera! kanske något man hade behövt så här inför beach 09? :)

2009-04-27 @ 18:12:51
URL: http://ylvvaaa.blogg.se/
Postat av: alex

skinny biiaatch!! fän va du tränar, jag blir stolt över min flicka!! :) shit utrensningsdieten är ingen lek..ta det försiktigt! glöm inte att du får INTE träna när du går på den dieten.. endast promenader!! tycker om dig min fina !

2009-04-28 @ 13:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0