THE HILLS VS. THE CITY

Vad tycker ni är bäst, The Hills eller The City!?


Jag gillar båda mega mycket men The Hills är nog snäppet bättre!

På tal om The City så drar jag till The Big City imorgon. Ska bli så himla skoj! Hoppas jag hittar massor med fint! Topshop, Miss Selfrige, French Connection, Urban Outfitters, Faith (skor), Office (skor) och Starbucks är ett måste såklart! Jag har en feeling att jag bara kommer shoppa skor... Jag måste hitta annat också men skor är ju min svaghet....  Men man kan aldrig få för många right? ;)


London here we come!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

The city är bra men inget klår the hills, mycket pga lauren o alla intriger där:)

2009-04-22 @ 21:27:43
Postat av: Michaela

The hills är bäst, utan tvekan :)

2009-04-23 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0