THE BEST OF TOPSHOP




Sitter typ och peppar mig själv med dessa underbara skapelser från Topshop, tror nog att jag kommer hem med något av dessa plagg eller skor, sjukt nice! Ska lätt ha lite färgglada klänningar nu till sommaren, det är så fint när man är brun. Nu tänkte jag hoppa in i duschen, har precis städat och bäddat allt i huset känns det som! Så nu tänkte jag duscha, packa ihop en väska tills imorgon, måla naglarna och ta hand om mig själv lite. Sen ska jag laga lite mat tänkte jag. A sitter och spelar Xbox och nyser och snorar som fan, han är sjukis. Lilla gubben då.. :P

XOXO


Kommentarer
Postat av: Fiek

SWEETIE!!!! I had SOOO much fun! But 5 hours on an airport is a bit dissapointing! Whahaha! And a sightseeing tour in Groningen also a bummer! Whaha.... But LOVE my shopping finds! My loungeset jurt arrived! Gonna pimp my balcony and next time were gonna have a lazy loung afternoon with SUSHI! BTW, I am a YOsushi fan aswell!!



XOXO

2009-04-23 @ 11:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0