Svenskgänget är än en gång stort!

Heey, har precis varit ute och käkat lunch med hela ligan, nu är vi sju! Ida och Petter är här nu också, mysigt! Ska iväg och träna nu med Elena. Och Alex, jag vet att jag inte får träna, bara gå promenixar, jag kommer nog ringa dig nästa vecka så du får peppa mig, det kommer bli svårt att inte äta!!! ;) Nu ska jag halsa en redbull och kolla lite bloggar innan träningen.

Och den bästa Miss Dellgren hade lagt ut en bild från URMINNES tider på face, den bjuder jag på;

Hur gamla kan vi ha varit? Femton, sexton?

Aja ,hoppas ni har en bra dag mina fina, här öser regnet ner som om det aldrig öst förr!
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

hii gooss. ja du får ringa mig så ska jag pepppa! men du får göra det för utrensningens skull. man går upp kilona igen när man börjar äta vanligt. sen ska du gå på cigg avvänjning ;) haha. (om jag hade fått bestämma)

2009-04-28 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0