SEEN FROM ABOVE


Tjeenis.
Vaknade lite över nio idag av killarna. Vi drog iväg och skulle kolla om nån mack var öppen, vi hittade en i hela Groningen. Annars är allt stängt! Så himlans tråkigt. Man kan inte göra någonting känns det som. Sen gick vi ut och gick i en halvtimme sen lagade jag bacon scrambled eggs, mumma. Nu är jag nyduschad och sitter och kollar på "The Lion man" som A fick i tidig födelsedagspresent av sin släkt typ, han älskar det ;) Vet inte vad som händer idag, finns inte så mkt och göra, gymmet är stängt idag också.... Illa. Men imorgon måste jag iallafall svettas lite känner jag.

Hoppas ni har lika fint väder som oss. :) Tror jag ska glo lite The Hills nu, och kanske börja på The City, alla tjatar om att det är så bra och jag hoppas att det är det också!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0