SAMBUCA NIGHT

Sorry för dålig uppdatering!

Hade en helt fantastisk kväll i Lördags. Vi började med en drink här hemma och vidare till News Café för ett glas vitt. Sen kom underbara Elena och söta Fieke så gick vi vidare till restaurangen och åt 3-rätters, mega gott. Tillbaka till News Café för en massa redbullvodka och skitsnack. Några av killarna började dyka upp men vi kände för att dansa så vi gick till Rumba! För att få lite mer energi så shottade jag och Jenna Sambuca shots sen var vi på G. Tillbaka till NC igen där killarna hade bord och helrör. Massa dans och skratt sen vid tre - halv fyra vidare till galna Enzo, tappade då på vägen bort Elena. När vi började få nog av all trängsel och bönder så var klockan redan fem på morgonen, ångest! Haha, så en taxi hem och direeeekt ner i sängen. Igår var vi mer eller mindre döda, lyckades ändån masa våra asses till lunch i stan.

Idag åker englands finaste hem och jag tror jag ska städa och gråta över min misär... Aa jag har lyckats få munsår över hela min underläpp (tror det var tack vare läppglans under lördagsnatten) och imorse kunde jag knappt öppna mitt ena öga då jag tydligen fått ögoninflammation. Jag vill bara gråta. Jag vet inte varför gud straffar mig!

Pics från Fredagkväll när jag och Jenna hittade en mysig uteservering och vin;






Pics från Lördagskväll/natt;



Sambuca energi!




Tack för en helt underbar kväll babes, ni är såååå bäst!
XOXO

Kommentarer
Postat av: F

OH MY GOD! DELETE THAT LAST PICTURE WHERE YOU CAN SEE EVERYTHING FROM ABOVE!!!

THANK YOU!!!!!!!!!!

2009-04-11 @ 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0