NU HADE JAG KUNNAT BEHÖVA HASCH

Fy fan vad jag är uttråkad. Heeelt sjukt. Var mega peppad på ett hårt och svettigt pass på gymmet med Elena men NEEEEJ då är det stängt för att holländarna firar jävla "Koningens dag" idag. Alla springer runt i oranga kläder och tutar och spelar musik. A är kanske också världens tråkigaste som verkar ha blivit beroende av sitt jävla Xbox och sitter bara med sitt headset och ser allmänt nördig ut. Att gå ner på stan är inte heller ett alternativ då förmodligen ALLA i hela Groningen är där, panik! Så ja, jag gick en promenad till affären och handlade mat till ikväll och nu dricker jag redbull och stör mig på A som sitter och skriker. Idag är jag sjukt bitter och känner att jag hade kunnat börja gråta när som helst.

Om någon känner för att halsa en bag in box med mig ikväll (Elena, Ida eller Fieke) så ring!
OVER AND OUT.
XOXO



Update;
är lite gladare nu då jag tröstshoppade på LaRedoute. Ett linne och en finfin klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0