MAN BORDE LÄSA NYHETERNA OFTARE

Jag är en sådan människa som mest läser bloggar och är inne på facebook, då missar man lätt stora nyheter. E berättade om Svinsmittan för mig idag och skrämde mig rejält, hon tvättar händerna 100 ggr om dagen och är jätte rädd och nu när jag läst artikel efter artikel i tidningarna så är jag också rädd! Det är ju mega hemskt! När det är luftburet virus så sprids det ju hur lätt som helst! De testar folk i Sverige nu! Usch... Jag ska iallafall vara noga med handtvättning och grejer... Vad tycker ni?

fruktar epidemi I Mexikos huvudstad Mexico city stängde man
Bild lånad av Aftonbladet.se

Folket i Mexiko bär munskydd pga smittan, ångest!
Godnatt förresten.
XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

haha gosse . smittar det i luften så hjälper det inte att tvätta händerna 100gånger!! miss u

2009-05-04 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0