JAG LUKTAR HASCH!

Vilket land jag lever i. Sitter snällt och väntar på bussen så kommer typ ett 17-årigt par och sätter sig bredvid varpå killen halar upp världens största joint och börjar röka och bolma all over me, så nu luktar jag inte hallon om man säger så! Äckligt! Tycker det är sjukt att det är lagligt, tror dock inte att det är lagligt och röka utanför Koffieshopsen, blö! Iallafall så har jag bussat in och ut ur stan idag (på vägen hem råkade klantiga jag sätta mig på ett säte som var löst så jag flög fram och tillbaka varje gång bussen bromsade och det tyckte alla runtomkring var JÄTTE roligt). Mötte upp snyggingarna Elena och Ida och lunchade lite och kollade i affärer, mysigt!

Ska kanske och träna när A kommer hem, har inte bestämt mig ännu. Ska kolla med E också.
Jag köpte faktiskt en sjal idag som jag kollat på ett tag från kollektionen Matthew Williamson for H&M;



Visst är den fin? Sommaren here i come ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nopps. har suttit sen jag skrev förra in lägget till dig o försökt. de ända jag får upp är olika saker jag ska installera o när jag installerar de. så händer inget. vart på den sidan ska man trycka då? alltså på http://www.watch-gossip-girl.com?



haha jag orkar inte sånt här. haha funkar hos andra men inte hos mig..

2009-04-29 @ 17:20:21
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0