I AM THE SHIT

Gokväll!

Nu har jag sagt hejdå till mina babes. Imorgon hinner jag med och träffa Farmor, Faster och älskade sis för en lunch på stan sen ska jag hem och packa och sen vid fem tiden går mitt tåg till Kastrup. Pratade med Jenna precis, hon är så söt, imorgon ses vi liksom! Me like it alot.! Fieke tog tag i Lördagens bravader så vi ska ut och käka i Groningen, here we come! ;)

Just det, jag blev lurad idag, jag som trodde jag skulle klara mig. Lelle och Carro hittade på att Lelle hade råkat fälla en gammal gubbe på Väla samtidigt som hon sprang efter en tjuv och så hade gubben ramlat och spräckt läppen, dum som jag var så gick jag på det, haha! Illa.

Och så säger jag godnatt med lite egopics;




Tss..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0