GOD MORGON!

Fick en förfrågan var man kan kolla Gossip Girl Online, gå in här; http://www.watch-gossip-girl.com 


Har precis käkat lite frukost och vaknat till så smått. Ska upp och göra vid mig lite, ska träffa tjejerna i stan vid ett tiden och luncha sen gå på stan lite hade jag tänkt. Ska för en gång skull ta bussen in. A har två träningar idag så han är borta hela dagen typ. Jag funderar på att dra och träna när han kommer hem fast det blev ett rätt hårt pass igår, men det är så skönt! Kanske bara en liten sväng :) Vet heller inte vad jag ska laga till mat idag, dagarnas eviga fråga. 

Nej nu ska jag fixa mig lite, ska dra om en timme. Puss och kram. Ha en bra dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Matilda

SNäckan, ang tipset att se Gossip online. Är det mycket som man ska trycka och installera? Har försökt att göra det. Men tusen saker att installera så avbröt :/ Osäker på om det var rätt? Om man kollar online ska det ju inte behövas att installera en massa saker. Om du fattar vad jag menar :P ? Puss

2009-04-29 @ 15:48:36
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0