Fotbollsmatch och grillning!

Idag vaknade man av att A hostade mig i huvudet typ, haha. Sen var huset fullt och de käkade spaghetti och köttfärssås till frukost (A måste ha det innan match vettni) men jag käkade bacon, scrambled eggs ;) Sen tog jag en dusch och vid ett tiden begav vi oss till matchen. Matchen som tyvärr inte gick så bra idag, men det kan inte gå bra alltid... När jag och A kom hem så hade hans föräldrar kört hemmåt mot Helsingborg och Bamse och Patrik stod och grillade korv och hamburgare, mkt gott :) Nu är det Wipeout om 10 minuter. Hade tänkt kolla deeet. Hur är det där hemma!? Hoppas ni har det bra mina finingar!


Puss från mig!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0