För det är ingen vanlig dag...

för det är grisens födelsedag, hurra hurra hurra!

Aaa, idag fyller min man 24 år! Gammal börjar han bli ;) Vi har bakat kladdkaka till honom som han ska få som efterrätt efter vi har grillat ikväll. Har suttit ute och solat i två timmar och nu har jag precis duschat och ska snart bege mig till Jumbo och handla lite kött och grejer till middagen. Bamse och Pada hänger på såklart. :) Jag älskar när det är såhär fint väder, HELT underbart. Jag tror A blev glad för mina presenter. Hade köpt två fina tröjor och en ansiktskräm! Vad har ni hittat på idag? Igår missade jag Carros telesamtal för hon ringer på min svenska som jag inte använder här... Jag vill praaata med henne ju, får ringa henne ikväll! Saknar mina fina flickor där hemma ju!


Såhär ser jag ut idag. Köpte en somrig tröja igår som Elena tydligen också hade, vi har samma smak typ! Har också YSL läppstiftet på mig. NUDE LOOK, bleka läppar,  I love it!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

Hey Nude Lip! CONGRATS with your man! I didnt know that it was his birthday! Give him my congrats... You look GOOD on the pics! C u sat at E's?!

XOXO

2009-04-17 @ 08:54:28
Postat av: Sofie

Svar Fieke: Thanks hunny! Yeah I'll see u tomorrow sweety! XOXO

2009-04-17 @ 12:11:44
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0