BABY GODBYE, WISH ME FAREWELL

Hallooo!

Sista dagen i älskade och soliga Helsingborg har spenderats utomhus med Emelie. Lunchat med söta Faster och gulliga Farmor på Fahlmans på uteserveringen, så nice! Sen satt jag och Emelie i solen och drack Firefly och snacka skit. På väg hem hade jag nog fått någon släng av solsting och gick på fel buss så jag fick gå en bit hem... Haha. Nu har jag packat alltihopa (har förmodligen glömt hälften). Har snackat med A och hans plan var 2h försenat så han kommer också hem sent ikväll, fast vi kommer typ inatt! En lååång resa framför mig, men jag börjar bli van!

Jag håller tummarna för fint väder i helgen så vi kan sitta på uteserveringar och dricka vin!

Bilder från idag;

Min snygga brossa


Min vackra sis <3


Och sexiga jag..... haha.

Ha en bra Torsdag!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0