Vilken "skruvad" dag


F och E, samt jag och E on the dancefloor. :)

A ringde vid halv tre och föreslog IKEA, vi har ju fortfarande rätt mkt vi behöver till vårt lilla hus. Så vi åkte dit och skulle egentligen bara köpa två byrås men det blev två stora gardrober och en bäddsoffa samt en hylla till badrummet. Hälften är klart, mycket skruvande och bärande idag. Beställde hem mat från typ världens coolaste hemsida. Man kan välja på ALLT mellan himmel och jord i matväg... Sushi, grillat, kinesiskt, japanskt, thai, hemlagat.. you name it. Så bara klickar man på det man vill ha och lägger i sin "matkorg" och sen beställer man, 20 minuter senare kommer de hem till en med maten... Jag är frälst, känns som om den hemsidan kommer besökas väldans mkt. Vi beställde Mixed grill (olika kött grillade) och revben samt mini-kycklingklubbor, MEGA gott. Är sååå mätt nu, och hälften står i kylen, lunch till imorgon :) Hihihihi. Imorgon MÅSTE jag gå ut på en lång powerwalk. Sen måste jag fixa träningskort, jag vet E jag är seg som ett helvete. På Torsdag kommer massor med gäster och A spelar bortamatch, då ska jag och E nog hinna gå och se SATC the movie one more time. Den är så bra.... Imorgon vet jag inte vad som händer, måste nog åka och handla, har inget bröd eller nåt hemma...

Nej nu börjar jag bli pömsig..
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0