Varje vecka startar med en måndag

Hey

Måndag idag. Åker tillbaka till Holland på Fredag så ska iväg och fixa två par skor och sola lite sen jobbar jag två dagar i rad, har knappt tid, måste packa och grejer också. Ska åka med ett flyttlast bestående av sängar soffor och massa annat samt min egen far och svärfar. :) Igår låg jag bara i sängen hela dagen och kollade massa kärleksfilmer och somnade mega tidigt. Så skönt! Är utvilad till max, vaknade lite över nio och DET är inte normalt för mig inte! Kom på nu att jag förmodligen glömt min kamera hos min sis, hoppas den ligger kvar! Ska kolla upp det sen men hon vaknar nog inte förrens senare :) Min klänning jag har på mig på bilden i förra inlägget kommer från fab HM faktiskt. Nej om man ska ta på sig mys och promenixa bort till skomakare och solarium! :)

See you later.

En bild från i Onsdags när vi tog "After Shopping"-drinks på Dahlberg. Jennie, sis, jag och Emelie

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0