Vad små saker kan göra en lycklig

Fick precis reda på att mina skor ligger och väntar på mig några steg från min lägenhet, ska lätt springa dit och hämta dom alldeles strax. Fick även hem en massa fina kort (mest på mig och A) som jag ska fylla hela vårt hus med. Åh vad mysigt. Ska hem till A:s päron idag där jag tydligen har två bjässe kartonger med ännu mer skor, jackor och kläder. Hur mkt har jag egentligen? Nu får det vara stopp. Det var så farligt att bo i Manchester där man hade massa billiga affärer och mega stort utbud på allt! Jag ser dock inte fram emot packningen och resan till Holland i en lastbil, jag kommer kola av... Kommer ta sååå lång tid. Men nu ska jag sluta gnälla. Ska hämta mina shoes nu. Sen ska jag väl börja packa lite.. Ångest! Än en gång lämnar jag min älskade stad...

Nej... Nu får jag sluta sitta här och glo, ut och hämta mina älskade skor va det ja!
Här är dom:

(be till gud att de passar)

xoxo

Kommentarer
Postat av: A

Är dina skor Dior?

2008-09-10 @ 17:10:49
Postat av: isabelle

hej älskling, usch fick ångest nu när jag läste om att du har det.. eller hade förhoppningsvis. :) tänkte likadant som den andra kommentaren, Carries skor är dior sen att dom ser typ likadana ut som dom från steve madden är en annan femma ;) hör gärna av dig, det hade varit mysigt att ses när jag är hemma den 24.. miss you always, din phel

2008-09-14 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0