Tonight it's Saturday night

Hey.

Igår blev det vin och drinkar med Caroline och söta Tilda, mkt trevligt. Sen idag har vi brunchat på The Tivoli (jag, carro och steffi) sen gick jag och Stef på stan och fikade och mös. Köpte en söt liten koftjacka och upptäckte precis att där är ett mega hål i sömmen så jag ska köra upp på Väla och byta skiten, jag vill ha den ikväll! Jobbigt värre. Detta är andra gången Gina saker har hål i sig, me don't like at all. Ska hem till Tessan ikväll och mysa med massa vin och cigaretter. :) Sen blir det nog lite dans på stan verkar det som. Ska bli skoj.

Elena, längtar också tills vi ses igen! En vecka till så, ha så mysigt med din pojk!!

Längtar efter mina skor (förlåt att jag tjatar), de borde komma i nästa vecka!! Be till gud att de passar.
xoxo

Kommentarer
Postat av: woww

glam on girl, glam on!!

2008-09-06 @ 23:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0