Piff i hemmet

Slappade lite i sängen sen vid halv två kom söta taxi Elena och hämta mig (ja jag bor en bit utanför stan). Sen åkte vi till underbara Tuinland där det finns mega mkt piff till hemmet. Köpte massor med fina växtliknande saker, fotoramar, kuddar till sängen osv. Blev verkligen ett lyft för vårt lilla hus, kommer nog hänga där tills jag är nöjd med mitt hem, allting där ser typ så antikt ut, såå fint. Så när jag kom hem från min och Elenas piffdag (som jag vill kalla den) så packade jag upp allting och ställde allt på plats. Otroligt nog så fick jag sen på mig joggingskorna och gick en powerwalk vid området, kom hem efter 20 minuter (kanske inte världens längsta runda men jag gick iallafall ut!) då gjorde jag lite situps, hundra situps fakiskt, sen avslutade jag det hela med en cigg och en iskaffe på altanen. Efter det fick jag lite panik på mig själv igen så jag började damma och damsuga i vardagsrum och kök, nu är det sjukt fint iallafall. A kommer bli glad när han kommer hem. Ska laga lite god mat till honom snart också, kyckling sweat and sour med ris. Gottis.

Vill ni se lite bilder på hemmet vårt? Jag vet att ni vill ;)

Vardagsrummet Uppifrån köket


Köket med mitt fina piff i fönsterkarmen


Nyskrubbat kök

Vad tycks? Sorry om bilderna inte är de bästa, tog bara med telefonen. Åh jag längtar tills Lördag. Då ska jag Elena och en hollänsk tjej som heter Fike (vet inte om det var rätt stavning) träffas och käka räkor, kräftor och dricka vin :) Hihi, en kräftkväll till Elena! ;) Nej vi får ta det liiiite lugnare denna gång, man vill ju minnas kvällen ju!

Nu kommer snart min man hem med en TV.
Haha måste berätta om killen som kom idag. Det plingade på dörren så jag sprang och öppnade:
- Hello, rrhhare eijofakeo esifhoseihfoeifh soeifhosief, säger killen utanför (holländska).
- English please, bad jag
- Oh ok, hello. I come from Saturn and I just want u to know that ur TV is in the store.. I tried to call this number (han visar upp A:s nummer) but I did'nt get an answer.
- No by boyfriend is training at the moment.
- YES I THOUGHT SO! I saw that it was Andreas Granqvist, hihihihihi. But I just came here to say that u can pick up ur TV when you want, it's in the store...
- Eh okey, thank you.

Ehhh han körde hit (till området i the middle of nowhere) för att säga det!? Snacka om psyko!
Nej nu ska jag börja på maten. Och tända lite ljus. :)
xoxo
Soppis

Kommentarer
Postat av: Vip

Gissa vem!

2008-09-18 @ 19:59:02
URL: http://viproom.blogg.se/
Postat av: alex

hahaha. du är omringad av stalkers du hahaha. så jävla kul. dog lite faktiskt!! saknar dig puuusss

2008-09-18 @ 21:49:51
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Malin

så fint ni ser ut att ha det !!



Hoppas du får det bra där nere !!



Kram //Malin

2008-09-18 @ 22:00:03
URL: http://mananis.blogg.se/
Postat av: MAMI

Vill bara säga hej,saknar dig så...

Ha så kul på lörd o ta det lugnt (ett tips från coa...) Hälsa hyenan /Kram Ma

2008-09-19 @ 12:07:56
Postat av: Fritte

Lite omoget att kalla killen psyko! Det är säkert en trogen supporter som stödjer laget i vått och torrt och hjälper till att betala din pojväns lön.

2008-09-19 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0