Jag hatar att gå upp tidigt

 

Vårt hus från baksidan vid vår altan...

Nu sitter jag i soffan och tittar på en man som står på vår altan och försöker fixa med sateliten... Det går inte så bra då vi har många träd runt vårt hus, vi som ville ha svenska kanaler! A jagade upp mig lite över åtta för denna man skulle komma, jag hatar att gå upp tidigt. Tack för alla kommentarer, jag blev lite ledsen dock när jag hörde att Martin skulle sluta på IS! Men hoppas han är glad ändån, hälsa honom från mig tjejer!!

Ska försöka ta mig härifrån idag, A är borta hela dagen på dubbelträning.. Jag och Elena funderar på att ta bussen till Euroborg och sno våra mäns bilar, eller iallafall en av dom :) Om man skulle gå ut och gå en powerwalk? Så kan jag kolla bussarna också... Mmm får nog bli så.

Ha en underbar dag!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0