It's Friday, I'm inlove

Jobba lite nu vid tolv sen blir det lite vin ikväll med Carro och Tilda. Ska bli mega mys, det är imorgon det smäller. Lite fest med hela gänget då! De har stängt av vattnet här i huset, tur att man duschade igår, dock ser mitt hår ut som FAN + att jag får borsta tänderna med en vattenflaska. Idag åker A till Albanien och vi kommer nog höras mest på sms idag och imorgon pga cpdyra mobilräkningar. Saknar honom redan lite... Har ju ingen och gossa med. Men ska nog sova hos Carro ikväll, måste packa en sleepoverbag. Ha en bra dag!


Kisskiss.

Pssst! Jag längtar efter mina beställda skor....

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HEY BABY!!!! Åh så kul att ses ikväll! Dricka vin, snacka skit... hihihihohohohahaha!!! Så vattnet är avstängt.. det suger ju, hejja på på jobb! Jag kan knappt vänta tills ikväll! Kissykiss

2008-09-05 @ 10:55:08
Postat av: Elena

Hej vännen! Hoppas du har det bra hemma! Längtar tills nästa vecka när du är tillbaka:) Jag och Fredda är i Düsseldorf och hänger. Middag ikväll och shopping i morgon. Ha det så kul i helgen så ses vi snart. Kram

2008-09-05 @ 17:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0