Hey, it's raining.

Hann precis hem innan regnet kom. Jobbat idag med, jag och Hanna Kåå har stått i kassan och söta lillan har också varit på jobbet och självklart skoexperten Carrsan. :) Rätt skönt och ha något och göra istället för att gå och dra. Jag är mega sugen på att dra till aktiverum imorgon och träna lite, duktigt sugit att det kostar 150:- dock.. Men det kanske kan vara värt det? Lite träning, lite solarium och lite ångbastu... Hmm ska se hur jag känner imorgon, kanske sover bort morgonen istället. Blir nog det sistnämnda... Min man vägrar ta kontakt med mig idag så jag får väl skita i honom.. Och förresten, idag bjuder jag på en bild där jag hänger med den sötaste i världen, Teddy (Carolines familjs hund).


Hur söta är vi inte då?

Och just det, håller på att beställa mina ÄLSKADE skor, men måste vänta 30 minuter innan jag får logga in igen för jag råkade skriva fel password 3 gånger... Eeehhh hur cp är inte det?? LÅT MIG SHOPPA!!! Här är dom:
ASOS Leather Heavy Gladiator SandalsASOS Leather Heavy Gladiator Sandals
Style by Sarah Jessica Parker

xoxo

Kommentarer
Postat av: alex

sluta du ska inte ha dem för de vill jag meeeeed. i loove them!

2008-09-02 @ 22:24:57
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Roger

Snygga skor... ;)



150:- för att träna en gång... :-S Hm, det är ju vad en annan betalar i månaden... :) Aja, vissa har väl cash att spendera... ;)



Men ligga kvar i sängen på morgonen låter inte heller fel, men då ska det ju vara morronmys... :) Svårt när man är singel... :)



Have a nice day... :)

/Rogge

2008-09-03 @ 08:35:11
URL: http://www.stardustblog.se/
Postat av: Kristina

Var är dina gummistövlar ifrån?

2008-09-11 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0