ÄNTLIGEN!

Åh äntligen internet. Jag och A har saknat det så mkt! Har fixat nåt tillfälligt internet tills vi får vårt trådlösa! Har saknat och skriva av mig här inne! Jaha vad har hänt sen sist då? Jag och A har flyttat in i vårt fina mysiga lilla radhus! Trivs faktiskt bra än så länge, kanske lite jobbigt att inte bo närmre stan men jag får bara kolla upp busslinjer och saker. Har mest varit på IKEA, träffat svenskarna, skruvat ihop möbler och sånt trams. Sista matchen gick över förväntningar för min pojk som ni kanske vet om ni är intresserade av fotboll, han fick in ett sånt sjukt snyggt mål och jag, elena, pappa och A:s pappa har nog aldrig skrikit och hoppat så mkt på läktaren som vi gjorde då!! Skitroligt för A faktiskt. Hur har ni det där hemma? Phel jag saknar dig också, vet inte när jag kommer hem igen men vi måste ses snart... Och alla mina girls hemma i HBG det är sjukt så fort man börjar sakna er... Så fort jag skaffat hemtele så kommer jag ringa och tracka sönder er, bara så ni är förbredda. :) Imorgon ska vi få svenska kanaler på TV:en och så ska jag nog träffa Elena om jag hittar en satans buss som går in till stan. Sen på Lördag när killarna har match så ska jag och E dricka vin och äta god mat och gå ut och dansa. Denna gången ska vi INTE dricka bubbel, det blir inte så bra då! Ojojoj vad jag skriver, får hoppas att jag kan uppdatera det hela. Nu ska jag mejla en gammal vän som tydligen skulle till groningen om nån vecka. Ha det så bra! xoxo Soppis

Kommentarer
Postat av: alex

jag läste om det i tidningen :) måste varit skitkul o se! saknar dig baby mkt. men nu har jag ditt nr mohhhaahahahah :) pusso

2008-09-16 @ 21:20:12
URL: http://alexandraliving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå... Björne han hoppade in i lägenhet och roppade högt att "Granen" hade gjort ett sjuktmål, som han uttryckte det, och nämnde någon av fotbollsveteranerna de brukar nämna när något stort händer ;-). Så jag vet och jag är glad för hans skull. Så kul!! Hoppas att du mår bra också. Det är alltid lättare när det går bra för killen på planen. När ni kommer till Sverige igen får vi ha en Björne, Granen, Sofie och Michaela dag som förr. Vi har inte pratats vid på tag. Träffade Danni på stan häromveckan och jag kunde inte komma ihåg när du och jag träffades sist (Danni undrade). Fy skäms!!!!! Det är en lång tid. Haha.. minns tillbaka på festerna i min gamla studentlägenhet. Det var tider det ;). Japp nu har jag också fått prata av mig till dig (fast på distans). Puss och kram hjärtat. Sköt om dig! Björne hälsar. Hälsa till din Andy!

2008-09-16 @ 21:53:07
Postat av: Michaela

Du förstod säkert att det var jag som skrev i inlägget ovan =)

2008-09-16 @ 21:54:12
Postat av: Lellisen

åh poppe, jag har saknat att du skrivit här inne, vill ju veta vad som händer. saknar dig till tusen. pussis

2008-09-16 @ 22:29:12
Postat av: carrsan

o jag saknar också diiig.. danke vell för ditt tele nr igår, mucho bra att ha! snart ska jag till jobb vilket suuuuger!! många på jobb ska till olearys ikväll men inte carrsan.. hon har inte råd plus att jag verkligen inte orkar.. så ska bli skönt o bara ligga hemma. måste berätta att martin har sagt upp sig o ska börja på reebok! så jäkla kul för honom! han verkar megaglad så det kommer nog bli bra. du måste ju få hänga med lite i svängen ju.. :P nej nu ska jag get dressed! pusss love u!

2008-09-17 @ 09:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0