11 September

Jag vet inte varför jag har en stor klump i magen... Är det för att jag flyttar imorgon? Är det för jag sovit dåligt inatt och haft mardrömmar? Är det för att det helt enkelt är en väldigt ledsam dag, den 11 september?

Vaknade egentligen vid sju men tvingade mig själv att sova till halv tio, sen gick jag upp och duschade och hade mig. Har en konstig känsla över mig idag, kan inte riktigt sätta fingret på den... Jobbigt. Ska ner och luncha med faster och kusin vid tolvtiden.. Mina skor passade igår men var meeega höga, men det är bara och lära sig att gå snyggt i dom :) I love them. Kollade matchen med några från jobb och beställde hem mat igår, innan det var jag hemma hos A:s päron och hämtade massa vintergrejer från Manchester samt kollade läget med allt som ska med flyttlastet imorgon... Köpt en vitt högblankt bord med 6 svarta skinnstolar till. Sen ska vi ta A:s krämvita soffor med tillhörande valnötsmöbler till vardagsrummet. Själv längtar jag till det mindre pysslet, köpa växter, fotoramar, tavlor och sådana saker, me love.

Hittade en bild på vårt matbord:


Nej om man skulle fixa sig lite.
xoxo

Kommentarer
Postat av: A

Är dina skor från Dior?

2008-09-11 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0