Tjenis

Idag har jag legat i sängen och ugglat alltför länge, men jag är nog inte 100% frisk än... Kände mig lite kass igår igen. Det ringde nyss på dörren och det var 3 småpojkar som ville ha Andys autograf, hur lätt var det för mig och förklara att han inte är hemma då de bara snackar holländska och jag bara snackar engelska? Men jag tror dom fatta iallafall.

Jag har sånna hemska ryckningar i mitt vänstra öga hela tiden och spekulerar i hjärntumörer och allt möjligt, googlade det och orsaken kan vara för mycket kaffe och kolyrade drycker!? Hmm så mkt kaffe och läsk dricker jag verkligen inte. Sömnbrist var en orsak också men shit, jag sover mer än någon annan på denna planeten om jag inte tror fel! Stressad? Eh, nej mer tvärtom.. Så iallafall, jag är tjejen med cp-ryckningar i ögat. Tror inte det syns väldans mycket för A har inte märkt det men det är obehagligt.

Funderar på och kolla massa Heroes avsnitt och ladda hem lite gossip girl!
A tränar två träningar idag så han är inte hemma innan fem tror jag. Boooring.
Saknar Elena dessa dagar då det är två träningar, nu sitter jag fast här i Von Starkenburgh! ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: E

Shit vad jag saknar er alla!!! Men lite kul är det att se att du vet vart du bor nu GRATTIS hahaha

2008-10-21 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0